Summa sidvisningar

onsdag 23 november 2011

Hjortfärs biff med något svart

Jag fick stiga upp idag, fast det kändes fel. Fick t o m stiga upp extra tidigt för att ta tåget till Malmö. Vi skulle kolla på våra lokala hemsidor och lära oss lite nytt. Jag tror inte att det är speciellt svårt men jag känner att det tar tid om man ska hålla allt aktuellt och det är väl den tiden man inte har. Vi fick rådet att prioritera!!!!!!! Jag gillar inte när man säger så, för det händer aldrig. Tänk efter, hur många nya arbetsuppgifter har kommit till de senaste åren? Hur många har plockats bort? Det är inte precis kommunicerande kärl.
Som vanligt när vi är i Malmö ska det ätas på SMAK, blir inte klok på detta stället. Men till dess försvar så var det riktigt ätligt idag. Man hade ändrat i menyn så vi serverades Hjortfärs biff med något svart. Kul att veta vad den ena var i alla fall.



Ikväll ska jag ha en mysig hemmakväll, härligt. Det rullar annars på rätt bra nu.
Kl. 19.00 börjar matchen Aranäs-IFK, Svenska spel sänder på webben, tror nästan det är värt ett glas rött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar