Summa sidvisningar

torsdag 24 november 2011

Snyggt, bra jobbat tjejer......

....tjejerna är jag och Torunn. Visst är det underbart att bli kallad "tjej" och att det är snyggt och jobbar bra gör det inte sämre. Dessa underbara ord fick vi höra på cirkelgym ikväll. Det kan jag leva på länge. I min ålder är det inte helt vanligt att bli kallad tjej, snygg och jobbar bra, suger verkligen åt mig. Inte för att jag blir mer träningsfreak trots detta men det värmer. Avslutningsorden var inte sämre "perfekt jobbat tjejer".

Idag blev det klart att Bruce Springsteen kommer till Ullevi den 27 juli 2012. När denna "king" kommer till Sverige brukar det bli en perfekt sommar. Klar att jag kommer vara där, sjunga, klappa skrika och njuta.

För övrigt har denna torsdag varit en okej dag. Var på exp på förmiddagen och arbetsmiljögrup på eftermiddagen. Arbetsfördelningen kan jag inte heller klaga på......

Carina på Kommunal jobbade


Jag stod för underhållningen


Imorgon är en smidig dag som förhoppningsvis kommer avslutas med att jag också får  adventsfint hemma. Det var väldigt vad folk är tidiga med detta i år. Redan förra helgen skrev folk på FB att de var klara. Bara att gratulera de som hunnit, för min del blir det mest stressande. Med lite rött i glaset och Idol på tv så ska nog även mina "stakar" komma på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar