Summa sidvisningar

tisdag 7 augusti 2012

Totalt förvirrad


Bara för att man skulle gå upp vid 08,00 idag så somnade man givetvis inte förrän vid 03,00 inatt. Men så brukar det vara när man varit ledig länge. Det stod arbete på schemat idag. Var riktigt sugen på att komma upp på jobbet och komma igång lite.

Alla var inte på plats men den gamle vapendragaren Sappe var där.
Ibland måste jag fråga mig själv hur mycket koll på livet jag har egentligen. Det är nämligen så att på anslagstavlan hänger en lapp där det står hur vi lagt ut vår semester i sommar. Jag tog en snabb titt på den och insåg då att jag har semester nästa vecka också!!!!!!! Detta trodde inte jag, var övertygad om att jag skulle börja jobba på tisdag. Så blir det kanske när man varit ledig lääänge och är sugen på lite utmaningar. I varje fall så bestämde jag mig då för att ändå börja jobba lite nästa vecka och ta den ledigheten som jag jobbar i september i stället när det blir Turkiet. Men det har aldrig hänt innan att jag missat när jag skulle börja arbeta.

Ikväll har jag varit ute med härliga brudar. Cilla, Lotta och Eva.

Vi åt på O learys och gick sen hem här och drack kaffe och tog en liten stänkare. Jag är ett litet undantag i bland dessa tjejer som alla kör motorcykel. Men ikväll lovade de mig att jag ska få följa med på en roadtrip med mc brudarna nästa sommar, lajbans.
Måste avsluta dagens blogg med en artikel jag såg i en av våra kvällstidningar idag. Rubriken är "maten som får din mage platt". Vet inte vad ni andra tycker men visst är det lite mer än "fett" i den magen till vänster. Vad gör man inte för att sälja lösnummer?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar