Summa sidvisningar

onsdag 15 augusti 2012

Några år sen han var ute

Det finns en sak som jag är RIKTIGT bra på, att snooza. Klockan hade ringt en timme i morse innan jag fattade att det gällde mig. Det gjorde inte så mycket för jag jobbar ju halvtid denna veckan och hade fått uppgiften att beställa biljetter till Ulf  Lundell i Helsingborg. Det gick smidigt, inte sånt tryck som till Bruce Springsteen biljetterna.
Ska bli kul att höra honom, det är några år sen sist.
På jobbet har det varit mysigt. Vi har så där lite lagom att göra och har mest trevligt. Jag vet att det är lugnet före stormen, men tillåter mig att njuta så länge det varar.
Mellan tvättarna nu ikväll passade jag på att ta en "fika" med Eva. Hon berättade att hon och Hasse åker till Turkiet på fredag. Avundssjuk? Nej inte så farligt, om fyra veckor är det ju min tur.

Jag har också tvingat sonen att göra något "larvigt" ikväll, övningsåka buss till Fröknegårdskolan. Han har ju aldrig behövt åka buss till någon skola tidigare, och hans mamma vill inte lämna något till slumpen. Men nu vet han precis var han ska gå på och av.

Nu ska jag fortsätta ta tag i min tvätt. Imorgon blir det lite jobb sen tandläkaren (lika kul som bilbesiktning, alltså inte alls) sen blir det stranden, underbart!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar