Summa sidvisningar

onsdag 29 augusti 2012

Hösten räddad

Ikväll har jag varit på volentärträff för IFK på Arenen. Kan nu titulera mig värd i Kamrathörnan. Denna kommer i år få en annan utformning, detta innebär att jag måste vara på plats 1,5 timme innan match. Men i gengäld så har jag ingen uppgift i pausen. Det kan nog bli riktigt bra. Men framför allt hoppas jag att IFK kommer vara grymma på hemmaplan så massor av folk tar sig dit och det blir riktiga folkfester.
 
Annars börjar det bli lite mer på jobbet, samtidigt som jag känner mig lite splittrad för att jag ska iväg en vecka på semester snart. Mycket som ska ordnas hemma, på jobbet och samtidigt ska jag få ihop en sjudundrande födelsedagsfest för Elliot. Men när allt detta är i hamn DÅ ska jag bara njuta en solig vecka med ett fantastiskt sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar