Summa sidvisningar

söndag 12 augusti 2012

Suga ut det sista


Imorse vaknade vi med Freddan och Erika här hemma. Jag hämtade dem vid tåget i natt för att de sen skulle vidare mot Sturup och Turkiet i eftermiddag. Lite avis var jag allt, men snart, snart är det ju jag som är på väg dit.
Själv passade jag på att suga ut det sista av sommaren, stranden. Tog först en kopp kaffe hos föräldrarna, sen åkte jag ner. Helt underbart, bara jag själv och en bra bok. Snacka om att ladda batterierna.





Vet dock inte om jag behöver några laddade batterier veckan som kommer. Jag ska jobba lite halvtid, smygstartar. Men det ska bli kul att komma tillbaka till jobbet.

Sen har vi det här med OS handbollen. Vi laddade upp som vanligt, men jag hade en känsla i kroppen att det nog inte skulle gå vägen. Det gjorde det inte heller, men vilka hjältar och vilken bra TV de bjudit på under detta OS, handboll är så j..la kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar