Summa sidvisningar

fredag 31 augusti 2012

Helg igen

Det är nått visst med fredagar. Inte bara att vi har klädkod kjol/klänning på jobbet utan att det liksom känns i hela kroppen att man ska va ledig.

Under ett ögonblick trodde jag att killarna också tagit det där med dress kod till sig
Men med en blick bort till det andra bordet, förstod jag att så inte var fallet
Tyvärr kan jag inte skryta med att min fredag är så glamorös. Stryka, köra Elliot till Johannes, och städa undan står på mitt schema. Men det är absolut roligare när man kan kombinera detta med ett glas rött i pauserna.
Desto mer glamoröst blir det imorgon kväll när Erotikgänget ska ha kräftskiva, ska bli kanonkul.
Men jag har lärt mig att jag ska ta det lugnt med kräftorna, tål de så dåligt
Om vi nu skulle ha tid och inte traggat isönder varandra innan så har jag inskaffat roligaste spelet.
Så om någon nu får ett mess eller telefonsamtal med barnförbjudet innehåll så är det bara jag som spelar spel och fått en konsekvensfråga
 
Ska bara tillägga att sonen nu gått två veckor på Fröknegård och han trivs såååååå bra!!!!!! Det värmer en moders hjärta.

1 kommentar: