Summa sidvisningar

söndag 2 september 2012

Kräftor och lek

Vilken härlig dag det var igår. Strålande väder och massor med folk i stan. Det är så kul när det händer mycket i innerstan så folk tar sig dit. Bl a kunde man skriva sitt namn på en av pålarna som ska bära upp vår nya galleria. Med tanke på att jag ska lida av pålningen på jobbet i två månader så kändes det som att jag minsann skulle ha mitt namn på en av dem.
 
Elliot var inte med men han fick sitt namn där ändå.
Vägbulorna, motorcykelburna brudar hade intagit Västra storgatan. Där kunde man beskåda ca 75 motorcyklar, häftigt.
Eva, en riktig vägbula
 
Extra mysigt blev det också att fika med Agneta Kjellgren och få snacka av oss. När vi träffas är det inte en millisekunds tystnad.
 
Efter denna dag på stan så var det hem och börja fixa till sig inför kvällens kräftskiva med Erotikgänget.
Buss hem till Annki sen var det bara att köra igång.

Som vanligt när detta gäng kommer ihop så blir det superkul. Vi spelade också Sanning och konsekvens.
Vissa konsekvenser fick man dock passa på. I vår ålder finns det faktiskt en spärr på vad man kan göra om man ska ha hedern i behåll. Det varierar förstås mellan oss, och hur mycket man hällt i sig påverkar också. Men det blev väldigt mycket skratt.

I lekens hetta
 
Nu sitter man här och och det är söndag igen, lite trist , hade gärna varit ledig en dag till. Denna dag ska jag försöka inte göra för mycket. Blir väl lite sport på TV kan jag tänka mig och jag måste nog fylla på i kylskåpet framåt kvällen.

 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar