Summa sidvisningar

onsdag 12 september 2012

Kan inte bli fel


Kan bara konstatera att man ska inte ha kalas med vin och annat en tisdag, när man ska upp och jobba på onsdagen. Har varit rätt trött idag. Nu har jag städat undan lite här hemma och ska snart sätta mig för att kolla in  IFK´s bortamatch mot Ystad., håller tummarna!!!

Okej nu börjar jag känna semestefeeling. Sueno Golf resort, fasen vad det ska svingas med Tjocka Berta. Två 18 håls banor, lyxhotell och säkert mycket golfsnack, grejor det.
Eller så ger vi f..n i allt vad golf heter. Solar, badar, dricker paraplydrinkar och ägnar oss åt ALLT som inte är förknippat med golf. Det är nog så det kommer gå till.





Packningen börjar också snart ta form och efter några timmars arbete imorgon bär det äntligen iväg. i
JAG, JÖRGEN och ett lyxhotell kan inte bli fel.
Jag kommer lämna allt vad mobil och dator heter hemma så någon uppdatering kommer ni inte få förrän jag är hemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar