Summa sidvisningar

tisdag 25 september 2012

Lycka är...........

...att ha varit på läkarundersökning och konstaterats att man är fullt frisk
...att upptäcka att det redan är tisdag och bara tre dagar kvar till fredag
...att bestämt mig för att jag behöver mer glamour i livet och därför anlitat städhjälp varannan vecka.

Det där med att få hjälp med städningen är helt magiskt. Jag har haft det innan men tänkte att jag minsann själv skulle ta tag i detta framöver och göra något roligare för de pengar det kostar.
Nu efter att själv städat en månad inser jag att de pengarna kan inte komma mer till glädje än att få denna hjälp. Okej, kalla mig gärna lat, det står jag för. Men det där med att städa är det absolut TRÅKIGASTE jag vet. Och om man nu kan ta bort detta från sitt liv så gör jag det gärna. Det kallas prioritering, och jag känner att jag absolut prioriterat rätt.

Annars har det också flutit på bra på jobbet, börjar komma ifatt. I eftermiddags hade vi styrelsemöte
 
Nu ska jag ta och fixa lite mat till sonen som är på sin första konfirmationsträff, sen ska jag ta tag i strykberget. Men efter detta DÅ tror jag att jag ska fira med ett glas vin. Får räcka med ett för imorgon bitti är det upp med tuppen och Stockholm som gäller. Ska bli spännande och ta del av medlarnas bud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar