Summa sidvisningar

måndag 10 september 2012

Summer is back

26 grader i Kristianstad
Det är ju helt jä..la underbart, vi har fått sommar igen. Även om det bara ska vara en dag så är det härligt. Allt som kan få hösten att vänta med sitt intrång välkomnas.

Idag tänkte jag vara lite ungdomlig och skriva min rubrik på Engelska, jo det är ungdomligt. Ibland när går in på min sons facebooksida (jag tycker att man som förälder har rätt till det så länge de går i grundskolan), så ser jag att det skrivs väldigt mycket på engelska. Saker som man lika gärna skulle kunna skriva på svenska. Inte tala om dessa förkortningar. Där är jag helt "Lost".
Nu ska vi fira i två kvällar framöver ikväll ska vi fira Klamydiansdag, får bli med ett glas vin och popcorn. Imorgon ska det sjungas och hurras för 14-åringen och på kvällen kör vi ett kalas "light"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar