Summa sidvisningar

söndag 9 oktober 2011

Super lugnt

Vilken slappehelg detta varit
Igår hände inte mycket. Var en runda på stan och fikade med ett glatt gäng. När jag kom hem sov jag i soffan en stund och sen var det tv, och film för hela slanten.


Idag har det varit lite mer fart på damen. Lite röjning, bilvård, kan säga att det behövdes.


Jag och Gunsan var sen ute på en promenad i det fina höstvädret. Det gäller att njuta så länge man kan.



Jag har haft det superlugnt och skönt. En som inte kan säga det samma är nog Håkan Juholt. Den mannne har inte haft det lätt.


Man undrar verkligen om han har försökt göra rätt, som han själv påstår. Eller om han medvetet gått in för att sko sig. Det får man nog aldrig veta men man kan ju fråga sig varför han i så fall gjort det. Mitt enda svar är.....För att han kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar