Summa sidvisningar

fredag 21 oktober 2011

En trevlig tradition

Japp, det blev helg denna veckan också, nice. Som jag befarade så har jag träningsvärk. En väldigt ovanlig värk för mig. Antagligen ska man gilla denna sortens värk för det betyder att man ansträngt sig. Jag får väl göra det, men det ska inte bli någon vana.

Fredag betyder numera "klä upp sig lite kvinnligt" på mitt jobb, en trevlig tradition. Om inte annat så får man i alla fall lufta garderoben på vissa plagg som annars bara hänger där.

Helgen som ligger framför mig verkar bli riktigt lugn och skön. De enda planerna är att installera mitt nya modem (som äntligen kom idag) varvat med lite Idol och annan tv ikväll. Imorgon ska vi ränna runt i affärerna efter en klänning till Annki, sen blir det kalas för Ylva på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar