Summa sidvisningar

måndag 17 oktober 2011

Rea

Jag måste passa på att tacka min goda granne som låter mig låna hennes dator när vi inväntar nytt modem, Tack Maria. Idag har varit en låååång dag, Men nu är måndagen gjord.
Av någon anledning hamnade jag på Domus övervåning idag. Det var inte jag ensam om. Jag visste att de hade 40% på allt. Men jag behövde inget. När sen min kollega kom upp till jobbet efter att ha varit där så kände jag mig tvungen. Passade på att fråga Odd om jag skulle köpa en ny plattång till honom.... det skulle jag inte

                                                                              Odd
Jag skulle kunna köpt massor, men det stannade vid en ny kaffebryggare. Jag är skitdålig på att avkalka dessa, men nu ska jag skärpa mig.
 Nu väntar lite måndagsmys i soffan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar