Summa sidvisningar

torsdag 13 oktober 2011

En konst

Tjooho!!! Torsdag, snart helg och ikväll cirkelgym. Visst låter det som att jag längtar till kvällens gympass? Det gör jag inte så speciellt, men jag tror på mentalträning. Om jag intalar mig det riktigt mycket så blir det roligare.
Nu närmar sig helgen med stormsteg, bara en dag kvar, som förövrigt verkar bli en bra dag med lite film som nya Svensson Svensson.
På lördag ska jag på Ålagille. Jag äter av princip inget som krälar så någon ål blir det inte för min del men dock annat. Ska bli skitkul.

Man kan ha kul utan ål...har jag hört, och jag tror på det.

Nu ska jag hasta vidare. Torsdagen är en konst i att få allt att klaffa med mat, gym, läxor m m. Jag är på god väg att klara av även denna. Snar, snart får jag dega ner mig i soffan med Robinson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar