Summa sidvisningar

onsdag 19 oktober 2011

En välregisserad thriller

Det är körigt nu på jobbet, massor att göra så veckan bara flyger iväg. Idag fick jag paketet med mitt nya modem, äntligen. Men säg den lycka som varar. Man hade skickat ett icke trådlöst, alltså fel. För mig är teknik bara roligt när det fungerar. Efter ett samtal till leveratören och löfte om att det andra skickas omgående så fick jag iallafall fart på det dom skickat, så vi är med dator igen nu. Det är inte klokt vad beroende man är. Fast jag sitter vid en dator ofta på jobbet och kan tycka det är skönt att inte göra det hemma. Så inser man när man är utan att allt man vill ha reda på finns i ju att få på nätet.

Ikväll har det varit Handboll, IFK-Alingsås. Första halvlek var lysande, den bästa denna säsongen. Men....sen rasade det. Fattar inte varför det ska behöva bli så varje gång. Nästan så man funderar på vem som regisserar dessa thrillrar, för det blir nästan alltid skitspännande. Som väl är så lyckades IFK kämpa sig tillbaka och kunde vinna med 29-26, vilken skön seger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar