Summa sidvisningar

måndag 10 oktober 2011

Skit

Skit måndag! vaknade ännu en dag med en känsla av att ha en hjälm på huvudet, d v s molande migrän huvudvärk. Men bara att bita ihop, det går över. Hade veckans första möte inbokat 10,00, trodde jag. Men det var kl 08,30, kom alltså 1,5 tim för sent. Visst började denna veckan bra???? NOT. Det hela följdes sen upp med ösregn när jag skulle ta mig genom stan. När jag skulle hem regnade det fortfarande.


Det mesta har alltså gått i grått. Kanske lika bra att inte företa mig mer idag, för har det börjat brukar det fortsätta. Nej , ny dag och nya möjligheter imorgon. Min teori är att jag nog tagit det för lugnt i helgen och resultatet blir att hjärnan helt slummrat in. Det får bli bättring, nästa helg lär inte bli lika apatisk då vankas ÅLAGILLE!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar