Summa sidvisningar

söndag 2 oktober 2011

Det gick fort.

Usch, vad denna helgen gick fort. Kändes sóm en evighet i fredags när det härliga gänget begav sig till Ullared och hade tre lediga dagar framför mig. Från middag fram till 18,00 ägnade vi inne i varuhutet och det blev rätt mycket inköpt

När vi var färdig shoppade åkte vi till vårt vandrarhem och installerade oss. Vinet och Tacos åkte fram och det började verkligen kännas "fredagsmys"


 En del modevisning genomfördes och man insåg då att man missat lite grann så det fick skrivas en ny lista.


Jag kan redan nu erkänna att det blev inte super mycket sömn på natten. Lite lagom salongsberusade och sex damer i ett rum är inte de bästa förutsättningarna.

 Frukost på lördagn åts inne i varuhuset jag stannade bara där inne i ca 2 timmar för sen var allt köpt och pengarna slut. Det finns ju en del affärer runt om också som vi besökte.

Efter att vi ätit lunch kände jag att jag ville hem. Började förstå att kvällen patry krävde lite mer sömn för att jag skulle komma igång, därför ville jag hem till min säng Som vanligt stannade vi utanför Örkelljunga på Tajes och fikade. Snacka om att gardera sig men skyltar.

Jag fick ett par timmars sömn innan dusch, och dags att plocka fram party stilen. Det gick över förväntan. Vilken kul kväll det blev på Kungliga tullkammaren och Lotta Rock, ett skitkul intiativ där jag tror man kan få många kvällar med bra mysik framöver.

Idag mår man väl som man förtjänar. men det gör inte så mycket för det enda jag gjort är att packa upp mina gula Ullareds kassar, handlat och lagat middag idag. Kvällen kommer inte heller ägnas och mer livlig aktivitet än tv-tittande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar