Summa sidvisningar

torsdag 29 september 2011

Cirkelgym

Dagen har avverkats i Östra Grevie på konferens. Skynda, skynda när jag kom hem för idag var dagen D när det gällde komma igång med träningen. Spinning är skittråkigt så idag skulle provas cirkelgym.
Nu har jag provat och fy f..n vad jobbigt, höll på att kräkas på slutet. Får väl inse att träna ska vara jobbigt. Men jag kommer inte ge mig utan tror och hoppas att det blir lättare ju mer man kör på. Vi har också bestämt att nästa år ska vi springa tjejmilen. Min vara trogen är jag inte speciellt nervös och orolig för det....det är lååångt dit. Kondition är en färskvara så det är ingen idé att tänka på löpning ännu.

Imorgon för Ola-Conny och Morgan hålla i sig för då kommer vi.

Ullared i två dagar, kan inte bli bättre. Jag vet att alla inte håller med mig, men smaken är olika och jag tycker detta är en utflykt som är oerhört kul.
Nu ska vinet och alla tillbehör packas ner för en mysig fredagkväll på vandrarhemmet med modevisning av alla inköp som det blir imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar