Summa sidvisningar

torsdag 22 september 2011

Det dumma laget

Om jag varit med i Robinson hade jag hamnat i det dumma laget. Detta baserat på mitt inköp av 5 kg kantareller idag. Hur fan tänkte jag där? Jag har aldrig varit sylta, safta, lägga in eller storkoks människan, ändå kommer jag hem med detta. Jag har gjort vad jag kan med det nu i pauserna på Robinson men erkänner att en del tar vägen ut i soperna. Skit samma de var ju så billiga.
Annars har jag inte varit dum idag, snarare tvingats vara lite smart. Väcktes vid 04,30 och flög till Stockholm. Jag har haft förmånen tillsammans med en liten intim grupp prata avtals frågor med vår förbundsordförande och förhandlingschef. En mycket bra dag som innehåll många strategier hit och dit

Förbundsordförande Eva-Lis Siren i en intensiv diskussion

Känner mig med all rätt sliten ikväll, ska bli skönt att lägga sig. Imorgon har ju en dag hemma innan det blir Göteborg på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar