Summa sidvisningar

tisdag 27 september 2011

Terror

Snälla Bingolotto sluta terrorisera mig!!!
Idag när jag satt på ett möte ringde det först två gånger på mobilen, den tredje gången när jag såg att det var samma nummer, kände jag att det är bästa att jag går ut och tar det. Tre samtal inom 20 minuter, då är det något viktigt.
-Hej, jag ringer från Bingolotto. Jag undrar om du känner till att numera har vi ingen reklam i våra sändningar.
vad fan är det frågan om? Behöver Bingolotto ringa mig för att berätta detta.
Samtalet avslutades efter att jag markerat högt och ljudligt att jag aldrig mer är intresserad av några samtal från dem.
När jag kom hem har jag fått ett brev från Binglotto där de berättar om alla nyheter inför hösten.
Är jag möjligtvis Bingolottos målgrupp? Måste nog vara så. men det finns väl ändå gränser. Jag kommer aldrig mer spela Bingolotto.

Tröttheten har legat som ett pannband över huvudet idag. Jag skyller detta på Paganinkontraktet. Jag var tvungen att läsa ut denna igår kväll för den var så spännande. De innebar att jag släckte vid 03,00. tror jag ska sluta med att läsa och återgå till Sudoku.
Jag köpte en läcker halsduk på stan. När jag kom hem skojade jag med Elliot och sa att jag köpt den till honom. Min son är en person som inte vill såra någon och allra minst sin mamma, så han utbrast efter en koll i speglen:
-Du mamma, den var inte särskilt manlig!

Jag håller med honom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar