Summa sidvisningar

söndag 25 september 2011

Mördande tråkigt

Slappe söndag, vad skönt. Långfrukost tillsammans med VM i cykling. Men det var ju mördande tråkigt. Titta på ett lopp i fem timmar där endast de 2 sista minutrarna är spännande, nej tack. Det blev lite handling och röjning istället.
Riktigt fotbollsväder bjöds det också på. Cyklade dit och hade förväntningar på en bra match. Jag vet inte riktigt vad Kristianstads elitsport är inne i just nu, men inte är det något vinnar stim precis. Precis som IFK i onsdags så spelade KFDD bedrövligt. Piteå var inte bra, men KDFF var sämre, 0-2 talar för sig själv. Man kan nog skylla detta på mycket så som konflikter i föreningen och annat men på denna nivån måste man klara prestera ändå.

Lärarförbundet arbetar mycket med sociala medier och när jag var i Stockholm framhöll man Twitter som ett. Jag har inte kommit in i det och fattar det inte riktigt måste jag erkänna men visst känns det lite mer spännande när jag fick ett mail i dag där det stod: Brad Pitt News @AllBradPittNews is now following you

Jag visste det.....Brad Pitt känner det samma för mig som jag känner för honom.
Ny måndag imorgon och jag vet inte vad som hänt med mig efter sommaren men jag gillar dem bättre nu. Denna veckan kommer bli skitbra. På torsdag ska vi börja komma igång med träningen, fredag till lördag ägnas åt shopping i Ullared med ett underbart gäng och lördagen avslutas med rock på Kungliga Tullkammaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar