Summa sidvisningar

måndag 19 september 2011

En sten som föll

Fy vilken dag. inte nog med att det är måndag och jäkligt stressigt också. Och som det inte var nog så var jag tvungen att ta tag i tandbiten som jag bet av igår och jag som hatar tandläkaren. Med tanke på att det var en bit framtand så kändes det rätt akut att göra något åt det hela så jag ringde direkt när de öppnade och fick tid på eftermidagen.
När jag väl svettande satt mig i stolen och tandläkare Anders sa att det skulle lätt fixas så kom han på att vi kunde ta den årliga undersökningen nu när jag ändå satt där. Shit, jag som brukar ringa och ändra tid tre, fyra gånger innan jag vågar mig dit. Nu ställdes jag inför faktum. men som den tuffing jag är så svarade jag
-Vilken bra idé.
40 minuter senare gick jag med lätta steg ut från mottagningen och en sten har fallit från mitt hjärta. Nu är jag undersökt för ett år framåt och men en skinande framtand.

När det nu är måndag och dagen varit stressig kan jag lika bra fortsätta med lite fönsterputsning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar