Summa sidvisningar

lördag 3 september 2011

Förkyld=gullas

Förstod redan igår kväll vart det var på väg, och mycket riktigt vaknade jag upp med en snorförkyld son. Efter Alvedon piggare han på sig. Jag som hade tänkt gå ut en runda ikväll bestämde mig för att låta bli för när man är kass behöver man gullas.

Så det mest glamourösa vi får ikväll är godis och kanal 5`s 10-årsjubileum av CSI. Det känns inte helt fel faktiskt, tror min kropp också behöver lite lugn.

Jag hade ju planerat in stranden idag, men den där medelhavs värmen var inte mycket att skryta med. Istället blev det fika några timmar på Nostalgia tillsammans med Eva, Hasse och några till. En mysig dag helt enkelt.
Jag vill fortfarande tro på medelhavs värmen så jag hoppas den kommer imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar