Summa sidvisningar

torsdag 8 september 2011

Snart smäller det

Jaha, då försov man sig i morse. Inte så konstigt då jag var vaken inatt mellan 03,30-04,30, man kan undra varför? Jo, för att jag är snorig. Men jag kan vara otroligt snabb på morgonen om jag bara vill så jag var faktiskt på jobbet bara 40 minuter senare än vanligt.
Det börjar närma sig helg, men denna helgen blir inte så lugn och skön, utan mer energisk och kul. Ikväll kommer kusinen från landet, Fredrik. Det är så jäkla roligt att ha honom här.
Jag för min del ska till Grand hotell på sponsorträff, det låter något. Men var ska sleven vara om inte i grytan. Lärarförbundet går denna säsong in och sponsrar IFK Kristianstad. Eller rättarsagt, för vår del rör det sig om marknadsföring av förbundet.
På lördag smäller det. Då har vi Elliot´s 13-års kalas, fast han fyller inte förrän på söndag. Elliots födelsedagsfester brukar bli trevliga tillställningar och det har alla förutsättningar att bli så även i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar