Summa sidvisningar

lördag 24 september 2011

Stor på tv

Efter en bra fredag som avslutades med kalas för Agneta Kjellgren steg jag upp tidigt för att ta bussen tillsammans med massa glada och trevliga Lärarförbundare till Göteborg. Vid middag var vi uppe på Bok och Biblioteksmässan, shit vad mycket folk.
En behållning förutom att köpa böcker är att kolla in alla kändisar, och det blev en del. Det som ofta förvånar mig är att de ser stora ut på tv men är skitsmå IRL. Ett lysande exempel är Fredrik Skavland. Han satt med Lasse Åberg och signerade. Jag kan lova att hans överarmar är som mina underarmar och Elliot är bredare över axlarna än honom. Men när jag ser honom på tv märker jag inte detta.


Bara ordet Bok och Bibliotekmässa tycker jag osar lite kultur, och det stämmer. Många har verkligen gjort allt med sin outfit för de ska se jäkligt kulturella ut. Därför är det med humor man fick inse att dagens stora dragplåster var Maria Montazami. Hysteriskt med människor var hon än gick och då ska tilläggas att det var en kokbok hon har gett ut, inte speciellt kulturellt. Men skit samma, snygg är hon.

En annan som är fruktansvärt snygg är Carolina Gynning.

Som sagt massor av kändisar, några fick jag på bild och här följer en liten kavalkad:

Fredrik Lindström och Henrik Schyffert



Alex Schulman, Martin Melin och Camilla Läckberg


Björn Hellberg



Bingo Rimér

Ett liter axplock av alla vi såg. Vid 17,00 åkte bussen hemåt och man är alltid lika slut varje gång man åker hem från denna mässan.
På hemvägen hivade Gun fram sin godispåse och den var välbehövlig. Lite kul ar det för jag tror att det säger rätt mycket om vilken person man. dvs man kan se en viss personlighet genom att kolla vilket smågodis de valt. Jag säger inte mer men detta hittade jag, kan säga att det är inte mina val 2011.

Nu har jag hällt upp ett glas rött och ska bara NJUTA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar