Summa sidvisningar

söndag 4 september 2011

När man minst anar.....

....så dyker det upp en helt fantastisk söndag. Sov länge, lång frukost, solen skiner och det är varmt. Elliot bestämmer med kompisar och jag har en hel dag framför mig. Då händer det....all inclusive i Everöd.


Familjen Månsander har haft den goda smaken och skaffat pool, det är ljuvligt. Idag har jag tillbringat min tid i poolen eller i en solstol tillsammans med dem och en drös av deras kompisar och jag kan inte nog beskriva hur skönt vi haft det.
Sol, bad och det hela avslutades med buffé av rester från några kompisars kräftskiva igår.
Denna dagen var precis vad jag behövde och jag kommer kunna leva länge på att få en sista dag i solen denna sommaren. Tack Månsanders och jag lär komma tillbaka.......

1 kommentar:

  1. Fina bilder du laddat upp.
    Vi är glada att du tog dig ut till Everöd, och är välkommen tillbaka.
    Kram från Jonny & Karitha

    SvaraRadera