Summa sidvisningar

tisdag 13 september 2011

Skit också

Vad grymt besviken jag blev när det gick upp för mig att jag inte kan se matchen ikväll mellan Barca och Milan. Det räcker tydligen inte med att betala tv-licens, kabel tv i mitt Com Hem hus + lite till för några extra kanaler. Jag har inte Viasat, riktigt irriterande. Men grattis alla ni som kan.

Annars rullar veckan på, inga större sensationer.

Fack pamps fasoner, ogillas skarpt

Imorgon är det handbolls premiär IFK mot Aranäs, givetvis bokar man in föräldrarmöte på Antonskolan samma kväll, riktigt dålig planering. Men med snabb cykel och lite tur så ska jag iallafall hinna till andra halvlek, Ska ner till Malmö en runda på torsdag. Jag ska försöka hinna med en snabbis ut på stan på lunchen och kolla utbudet av höstkläder. Det är nog det roliga som händer så här långt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar