Summa sidvisningar

onsdag 21 september 2011

Bedrövligt

Mitt hjärta klappar för IFK Kristianstad med kvällens insatts mot Malmö var bedrövlig. IFK var sååå dåliga, att sen man hade en domare som också var kass gjorde det inte bättre. Men jag kan inte skylla på honom. Det saknades gnista totalt och jag brukar heller inte skylla på tränaren och dess coachning men jag fattade ingenting ikväll. Att man inte ska ändra på ett vinnande team är väl känt men ett förlorande team SKA man ändra. För första gången måste jag ifrågasätta Kenneth Anderssons sätt att använda spelarna. Nej, detta är väl bara tt glömma och gå vidare, det kan liksam bara bli bättre. Imorgon är det nog stor chans att komma över billiga säsongskort på Blocket.

Vid uppladdningen innan var man lycklig ovetande om vad som väntade.

Idag kom fick jag min "efterlängtade" leverans efter erotikpartyt......jag är nöjd. Nu gäller det bara tt hitta en större handväska.

Får väl snart gå i säng, har en taxi som hämtar mig 05,20 imorgon för vidare färd mot flyget och Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar