Summa sidvisningar

fredag 2 september 2011

Sämst när det gäller IGEN

Jaha, då är matchen mellan Ungern och Sverige precis slut och ännu en gång har Sverige varit sämst när det gäller. Dessa överbetalda fotbollsspelare klarade inte av pressen. Jag är bitter. Alla dessa chanser men bara ett mål. Så uppskrivna som detta lag var innan matchen. Massor med chanser hjälper inte när man inte kan få in bollen i mål. Det är liksom inte chanserna som räknas när det är dags för EM. Som den sportnörd jag är så känns det tungt. Det enda positiva ikväll var att Chippen var med och jag gillar honom starkt.

Själv måste jag en kväll som denna höja mig till skyarna. JAG klarade minsann av pressen och orkade stå pall för det tuffa motståndet i kvällens bowling. Jag hade gått ut hårt och gjort vad jag kunde för att dissa de andra innan och det gick hem...jag är jävligt nöjd.

Jag är också väldigt nöjd med att det är lördag imorgon och att jag inte behöver ställa någon klocka utan kan sova tills jag vaknar, ha lång frukost och därefter (förhoppningsvis) bege mig till stranden, I LOVE MY LIFE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar