Summa sidvisningar

söndag 11 september 2011

Tonåring in da house

Dagen efter 13-årskalaset. Fasen vad vi hade trevligt igår. Elliot är helnöjd.

Kvällen bjöd t o m på lite dans från min sida och det hör inte till vanligheterna.

Det är ju idag födelsedagen är, men att fylla år 11 september brukar innebära att fokus ligger på annat. I år är det mer än vanligt då det är 10 år sedan World Trade Center. Men min nyblivne tonåring bara går här hemma och njuter. Idag när det är så många tillbaka blickar så ska jag också bjuda på några från när Elliot var riktigt liten.

Stackars barn, jag inser att jag som mamma hade en förkärlek till att spöka ut honom





Så här med facit i hand måste jag erkänna att småbarns tiden är över reklamerad. Varje ålder har sin charm men att ha en son på 13 år är bara helt underbart.

Idag har också älskade kusinen åkt hem, trist tycker vi.

Det skiljer 7 år mellan kusinerna men när svärd och pistoler åker fram då märker man inte av någon ålders skildnad.

Idag har jag röjt lite här hemma och sen kollat på när KDFF krossade Örebro.

KDFF var så förbannat dåliga i första halvlek så jag tänkte nästan sticka hem. Men det hände något under pausen för sen kom de ut med en helt annan glöd och kunde visa var skåpet skulle stå.

Ikväll ska vi äta rester sen ska jag inte göra ett dugg mer. Tror det får bli en tidig kväll för sömnen har lyst med sin frånvaro denna helgen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar