Summa sidvisningar

fredag 9 september 2011

Det rullar på..

Ny dag och nya utmaningar. Kändes bra i morse när man fick veta att man var favorit mamma och favorit fastern, det kan man leva på länge. Igår kväll var en trevlig kväll på Grand och IFK. Det var mestadels män på denna träff och man förstod att det brukar vara så med tanke på maten vi bjöds på...kött, fisk och kokt potatis med rejäl sås. Det var absolut inget fel på maten, men den ar helt befriad från grönsaker.


Jag önskar nästan att gamla SKTF byter namn varje vecka. I Måndags fick vi tårta och i dag bjöd de på frukost. Absolut något jag kan vänja mig vid. Tack VISION

Dagen har i dag varit rätt intensiv. Inte så mycket på jobbet men kusinen från landet får det att rulla igång. Lunchade med honom och köpte klart alla presenter till Elliot. Hem, laga middag. Som tur var så lyckades jag ta mig ur en tripp till Vinslöv och handboll där ikväll. Fredrik hittade några att åka med. Jag känner för min del att jag har lite att fixa med här hemma inför kalaset imorgon. Men vill det sig är jag rädd att jag om ett par timmar får hit ett gäng som ska "förfesta" här hemma. Men det är bara kul med lite liv och rörelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar