Summa sidvisningar

söndag 23 oktober 2011

ÄNTLIGEN fungerar det

Då har äntligen mitt hem fått alla tekniska installationer på plats. Det är lite kul för om jag ringer supporten hos min internetleverantör så säger de efter denna veckan
-Men hej, är det du igen Birgitta.
Snacka om att jag har terroriserat dom. Men de har varit toppen och fått stå ut med min frustration.
Det som till slut fattades var en ny dator och den inhandlades idag.

Helgen har för övrigt varit härlig. Igår var jag på stan med Carina och Annki. Det blev massor med spring i affärer. Jag var väldigt diciplinerad och kom hem enbart med en blus.

Jag och Carina var mest smakråd

Det var Annki som stod för provandet.

Efter en trevlig fika gick jag hem och vilade en stund innan vi åkte bort till Ylva som firade sin födelsedag. Vi hade jättetrevligt och bjöds som vanligt på fantastisk mat.


Idag har jag varit runt i data affärer men hann också med en fika hemma hos Agneta. Hon håller på att göra vid köket så det passade bra att man kunde fika ute i solen.



Visst är det ett underbart höstväder vi har? Jag hoppas det håller i sig länge. jag är ju inte höst, vinter och mörker typen precis så denna solen piggar upp mig i massor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar