Summa sidvisningar

måndag 24 oktober 2011

Svåra frågor

Jaha, då var man igång denna veckan också. Förhandling på förmiddagen och på eftermiddagen var det bara att börja ta tag i högarna som väntade.

Imorse när jag åt frukost och kollade på Nyheterna så sa man att man ska börja kolla upp Thaimassage instituten i Sverige, som tydligen poppat upp som svampar den senaste tiden. Att man kollar upp dessa så de gör rätt gällande skatt och annat är i sig inget konstigt, det har man gjort i många branscher innan.

Det man däremot ville kolla upp lite extra var att man sett att det var övervägande män som besökte dessa thaimassage institut. Shit vad konstigt. Jag menar om jag besöker "Hälsa och helhet" här i Kristianstad så är det näst intill bara kvinnor jag möter. Är det så att Thaimassage mer lämpar sig för män? Det är en lika svår fråga som om golfen är bäst i Thailand när det är en bunke karlar som ska åka på golfresa, samma karlar som väljer ett helt annat resemål när frun ska med.
Svåra frågor som sätter igång min kräkreflex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar