Summa sidvisningar

fredag 14 oktober 2011

Räkmackans dag

Idag är det visst räkmackans dag, mycket trevligare än kanelbullens om jag får välja. Lite skämtsamt kan jag kalla den Lars dag (min kollega). Han har väl glidit igenom livet på en sådan.


För att lätta upp i det kommande höstmörkret bestämde jag att vi varje fredag ska klä oss i kjol eller klänning på jobbet (herrarna undantaget). Till min förvåning så var det några som nappade. Ska prova leopardklädernas dag varje torsdag, det kan bli spännande.


Här skulle man kunnat ordna en tävling, vem tillhör benen. Jag gör inte det i dag men ber om att få återkomma.

Det är helt lovely med fredag. Ikväll ska jag ha kvalitetstid med min son, ska kolla på Svensson Svensson. Den har dock fått kass kritik. Jag tror inte min bror läser min blogg därför kan jag avslöja att Allan Svensson har många beröringspunkter med honom.



 Detta kommer förövrigt bli några datorfria dagar. Mitt gamla modem har lagt av och nu inväntas ett nytt








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar