Summa sidvisningar

torsdag 20 oktober 2011

Snacka om att vara korkad

Idag höll jag samma utbildning för sjätte gången, gissa om det börjar bli tjatigt, kommer snart inte ihåg när jag sa vad och till vem. Som väl är så har jag bara en gång kvar, skönt.
Ikväll har jag varit på cirkel jym. Snacka om att vara korkad. Elliot och Henke var med så de var ihop på stationerna, jag tyckte det var rätt skönt att gå runt själv. Men precis innan det satte igång så kom en "hurtig" man i 30-årsåldern fram och sa att vi kunde väl vara ihop och "peppa" varandra. Okej, vad skulle jag säga.
Vid just det tillfället började helvetet. För att inte uppfattas som lat och otränad satte jag igång i hans tempo, och ju mer han sa,
-Kom igen, du orkar mer
desto mera tog jag i. När vi kom till station nr 11 och det var step up, då höll jag på att dö, helt ärligt. Det snurrade för ögonen och jag fick knappt luft. Jag insåg då att jag fick lägga bort fåfängan och köra i min egen takt. Hans -kom igen, du orkar mer, avstannade också med detta.

Nu är jag helt slut och kommer antagligen ha en jävulsk träningsverk imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar