Summa sidvisningar

söndag 30 oktober 2011

Magi

Nyss hemkommer från en kväll med Joe Labero. Han är så bra. Man sitter och fattar ingenting och försöker se om man kan komma på hur han gör, jag lyckas inte en gång.

Min magi favorit är den svävande damen och till min lycka så körda han den. Magi och Joe Labero kan jag aldrig få för mycket av.

Vi har haft en mysig söndag. Lång frulle och lite repriser på tv. I eftermiddags körde jag ut till Annki och räddade henne från mer trädgårdsarbete.



Det bev fika och lite skitsnack, alltid välbehövligt en söndag.
Denna söndagen har varit exra bra för jag är LEDIG imorgon. Det är höstlov och därför har jag lovat Elliot att vi ska göra Malmö imorgon. Det är han värd för att han har varit så flitig i skolan under terminen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar