Summa sidvisningar

måndag 3 oktober 2011

Ljusa stunder

Oj oj oj vad jag var trött när klockan ringde i morse. Elliot har haft studiedag så jag väkte honom innan jag gick. Jag sa att jag hade gärna bytt med honom, han kontrade med
-Men mamma, du har också dina ljusa stunder i livet.
Så rätt, visst har jag det men måndagar helst innan 11,00 på förmiddagen är väldigt sällan en sådan.
Idag har jag varit själv upp på exp så dagen har gått superfort. Mailen och telefonen har minst sagt avbrutit varandra.

Har som alla andra ibland funderingar på vad jag ska bli när jag blir stor. Plötsligt idag uppenbarade sig ett jobb som jag tror skulle passa mig.....partiledare för Kristdemokraterna. tror jag ska ta kontakt med dem redan nu ikväll. Vi verkar bli många om budet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar