Summa sidvisningar

torsdag 24 januari 2013

VAMS

Trött, trött, trött, tyvärr kan jag inte skylla på något annat än att jag aldrig kommer i säng om kvällarna. Jag sätter mitt hopp till att när min nya säng anländer om ett par veckor så kommer jag tycka det är så mysigt så jag vill tillbringa mer tid i den. Då menar jag tid på kvällen, på morgonen har jag aldrig det problemet då skulle jag kunna ligga kvar hur länge som helst.
Efter en bra dag på jobbet bestämde jag mig för att nu får det vara nog. Måste komma ut ur idet, d v s ägna mig åt lite VAMS=Vård av mig själv.
 
Det började med 20 minuter i solariumet, så denna blåvita kropp fick färg. 

Fortsatte sen hemåt med färg i väskan, nu håller alla de små gråa jävlarna att försvinna.
 
Det kvarstår sen att raka bort vinterpälsen.
 
Jag är väl inte riktigt framme vid mål, bilden nedan. Men  en liten liten bit på väg.....
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar