Summa sidvisningar

måndag 21 januari 2013

Drar med sig en del

  Vi har blivit med piano. Som den sanna optimist jag är så trodde jag att vi lätt skulle fixa bära hem det från affären. Men satan vad det var tungt. Kan fortfarande inte höja armarna utan att darra..
När det nu är på plats inser jag hur stort det är och att detta antagligen kommer innebära att jag kommer vilja ha ett nytt matrumsbord. Men än en gång vad gör man inte för sina barn. Vill de kunna spela ett instrument så kör man gärna compact living. Skönt att jag i allafall slipper ha ett trumset i vardagsrummet
 
 
Som vanligt när det är måndag så är jag inte på topp. Vi har så mycket ovisshet på jobbet just nu, hur ska det bli i vår, vem ska göra vad m m. Detta är rätt pressande. Men sådant brukar bli bra tillslut.....det är ju faktiskt bara ett jobb. Numera jobbar jag för att leva, lever inte för att jobba.

Dagens positiva del var när jag kunde gå ner till centralen och inspektera ett av loken!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar