Summa sidvisningar

onsdag 30 januari 2013

Föredrar framåt

När något inte fungerar ska man inte fortsätta med det. Därför vänder jag blad i mitt liv, det liv som kommer innebära betydligt mindre tåg.
Jag är inte så mycket för att se bakåt, föredrar framåt. Och med tanke på att våren och sommaren ligger där framme ser förutsättningarna för massa bra, kul, mysiga och fantastiska saker mycket bra ut. Har t o m sett solen idag.
Idag på jobbet var första dagen då Britt-Marie skulle sätta sig in i den ekonomiska biten. Betyget blir klart godkänd från min sida, eller enligt det nya betygssystemet C, på väg mot B. Det ska nog bli bra detta och det känns skönt att äntligen vara pågång med vår s k omorganisation, trots att det finns massor kvar.

Gissa om det värmer in moders hjärta när man möts av två tonåringar som sitter och gör läxor tillsammans när man kommer hem. Med tanke på att sladden man kopplar upp datorn mot när man ska se film låg framme så tror jag inte att läxor är det enda de sysslat med.
Men ändå tyckte jag dom var värda lite mat.

Om en stund är det handboll, tjohoo. Koden är köpt så nu kör vi IFK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar