Summa sidvisningar

onsdag 2 januari 2013

Lite väl stort

Då hade äntligen dagen kommit då jag skulle åka till Emporia, som jag längtat. Tillsammans med Collianders tog vi tåget ner.
Måste erkänna att jag är inte så överväldigad. Tyckte faktiskt att det var för stort. Den där mysfaktorn fick man inte direkt utan man irrade mest omkring.
God lunch kunde de iallafall bjuda på
Torunn gick verkligen all in och shoppade massor. För egendel blev det bara lite småsaker och en tröja.
Killarna var super tålmodiga och gnällde inte en enda gång på oss.

Jag har också fått vara med om ett trendbrott idag. Plötsligt bara hände det, min son har börjat intressera sig för kläder.
Han kom och sa att han hittat något han ville ha men det var för dyrt. Jag gick med till affären och när jag såg vad han hittat smälte mitt hjärta och min plånboken fick åka fram. Måste säga att jag gillar hans klädsmak.
 
Imorgon ska jag börja jobba igen, känns väl rätt okej. Problem kan det dock bli inatt när man måste sova, vi har ju vänt på dygnet i detta huset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar