Summa sidvisningar

lördag 19 januari 2013

Full fart

Har kastat mig i soffan, nu ska jag ha lite helgvila en stund. Det har varit rätt full fart än så länge denna helgen.
Igår var det först jobb sen hem, fixa till sig Jörgen kom. Upp på mässen med Eva och Hasse sen hem till dom och äta pizza. Om man hade haft vett att gå hem i tid så hade man nog varit lite piggare idag, men tiden går ju fort när man har roligt
 
Men det har ändå flutit på bra idag. Jörgen körde hem till LA efter lunch och jag började planera inför kvällen evenemang, fira Ylva som fyllt jämt.
Vi träffades här hemma först och drack bubbel och åt ost.
Sen gick vi vidare för middag på Aptit. Väldigt god mat, och trivsam miljö.
Nu sak jag inte göra ett skit mer ikväll.
Imorgon ska jag ner till Åhus och avlasta min moder i packningen som bara hatar
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar