Summa sidvisningar

fredag 11 januari 2013

Lovely fredag

Det är något visst med fredagar när man jobbat en hel vecka. Förutom att det då är kjol/klänningsdag så vet man att det ligger en ledighet framför en. Dagen på jobbet har varit mycket bra. På eftermiddagen hade vi bjudit upp arbetsgivaren för att prata löneöversyn. Det blev ett bra samtal. Tror inte att allt berodde på att jag köpt gofika till oss.
Hem som attan efter jobbet för att fixa till sig inför stundande bowlingtävling. Eva och Cilla kom vid 17,00 och var laddade.

Med tanke på att det inte gick så bra för mig så kommer jag inte kommentera så mycket runt själva spelet. Men förövrigt var det en toppen kväll, så jäkla kul att träffas och vädra lite gammalt skaller.
Efter bowlingen gick vi in till stan och åt på Bishop.

 
Nu ska jag snart äntra sängen, så skönt. Och imorgon är det ingen klocka som ska ringa och väcka mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar