Summa sidvisningar

tisdag 29 januari 2013

Tack MIO....tack

Till helgen när min mamma ska flytta så blir det också lite rotation på våra sängar. Bl a ska Elliot få min och jag ska få ny. Tjohoo, vad kul det ska bli med nytt. För att vara ute i god tid så beställde jag min säng på Mio möbler för några veckor sedan. Fick då besked att den var slutsåld, men skulle komma igen första veckan i februari.
Inga problem tänkte jag, kan ju ligga på den uppblåsbara sängen några nätter.
Idag kom ett nytt besked, leverans beräknas till månadsskiftet februari-mars.
Behöver väl inte tala om att jag gick igång. Ringde dit meddetsamma och var mycket irriterad. Det stackars säljaren kunde förstås inte hjälpa detta så mycket. Resultatet blir att jag får snällt vänta till vecka 10 på min nya säng, skulle det bli ännu mer fördröjt(vilket enligt honom det inte ska) så ska Mio köra ut med en reservsäng till mig så länge.
Men TACK MIO, det ska bli sååååå skönt att få leva campingliv i fyra veckor. Vill då tillägga att jag hatar campingliv
Det heter ju, den som väntar på något gott.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar