Summa sidvisningar

måndag 28 januari 2013

Total förvirring

Det var bara att säga hej då till härliga helgen och ta tjuren vid hornen när klockan ringde. Idag kändes det sådär att gå till arbetet.Visste att jag var tvungen att sitta med siffror och bokslut hela dagen och det är inte det roligaste jag vet precis. Med tanke på att jag är synnerligen självlärd inom detta området innebär det att om något blir fel, får jag ett helvete. Förmiddagen gick bra, men på eftermiddagen strulade det till sig. Efter mycket stånkande och stönande så blev det rätt bra tillslut ändå.


Så nöjd när äntligen siffrorna blev rätt!!!!!!!!!


Bara för att beskriva hur förvirrad jag varit idag så trodde jag att jag skulle på föräldrarmöte ikväll. det är den 28 februari. jäkla tur att jag inte åkte dit.
Nu kan jag istället mysa till det här hemma med sonen och ladda för morgondagen då jag ska ge mig på Jubileumsfondens räkenskaper, Kul? NOT!!!!!!!

Här kommer också en bild på Susanne från i lördags när vi var på Spisen. Det blev en rätt kul kväll. Mycket snack, många skratt (fanns en del att skratta åt).

Snyggingen Susanna!!!!!
 
Fortsätter dagens tema, beach 2013
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar