Summa sidvisningar

söndag 30 september 2012

Vilt

Ännu en sån här helg som bara flugit iväg.
I fredags var jag på jobbet hela dagen och fick jobba undan lite efter "helvetes" veckan. Utanför fönstret är kaosen total.

När man var så back i sömn som jag var bestämde jag mig för att ta ett par timmar i bingen när jag kom hem. Sen på kvällen kom Jörgen och vi hade en lugn hemmakväll i våra onepice, drack vin och åt taco.
 
Så mysigt det var att vakna igår morse med en lokförare bredvid mig. Efter frukost blev det stan. Skoinköp, vin, öl tyckte vi laddade bra inför kvällens viltbuffe på Rökeriet. Vi fick dock lite press när Hasse ringde och sa att han stod utanför och vi inte trodde han skulle komma för en halvtimme senare.
Vi åkte ner till Eva och förfestade innan Rökeriet. Där nere blev det go mat och underhållning av Ricky och Martin.

 

Rökeriet stängde redan vid 22,00 och vi var långt ifrån färdiga med kvällen. In till stan, lite mer fest här hemma sen Harrys.
Idag kan jag summera det hela med att "vi har mått som vi förtjänat".Tror t o m att Jörgen mått något sämre än jag, och det är ovanligt.
Därför har det varit en mycket lugn söndag. När jag hämtat Elliot hos Linus beställde vi dagen eftermat, pizza.
Nu har Jörgen åkt hemåt till Landskrona, lite trist för jag trivs väldigt bra med att vara där han är.
För egen del ska söndagen fortsätta i samma lugna takt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar