Summa sidvisningar

måndag 24 september 2012

Trött som f..n

När klockan ringde imorse trodde jag allvarligt att jag inte skulle fixa denna dag. Så fruktansvärt trött.

Man kan ju fundera på varför jag är så trött som precis varit på semester. Jo, det kan bero på att jag varit nästan manisk sedan jag kom hem och knappt sovit något, men det kom brutalt ifatt mig.
Men det fanns liksom inget alternativ att ligga kvar utan på med kläderna och iväg.
Jag skrev igår om att jag kände av att stormen är på väg arbetsmässigt och nu har den kommit. Lite splittrad i hjärnan kan man nog säga, när man har hundra saker som behöver göras....och helst samtidigt.
Att bli tvungen att ta sig till Stockholm på onsdag kan ju låta angenämt, om det funnits något flyg att tillgå. Fullbokat både morgon och kväll från Everöd. Tur att vi har Blekinge och Ronneby när det kniper. Att man sen inte är hemma förrän vid midnatt får man ta....tåget till Malmö dagen efter går ju inte förrän 07,25. Kul att man har ett jobb, men det kan f..n finnas måtta på det ibland, var tog fritiden vägen.
Åhhhh, vad skönt nu har jag fått gnälla av mig lite!!!!!!!!!

Känner att jag blir kinkig när jag vet att sommaren är över och den mörka hösten ligger framför mig, inte min årstid. Som väl är så har jag rätt mycket kul att se framemot i höst och att jag har min kärlek till tåg :))))))))).
Tror jag ska lätta upp denna kväll mellan tvättarna med att kolla på lite nya resor och drömma mig bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar