Summa sidvisningar

fredag 7 september 2012

Det är mycket nu...

Oj oj, fredag och det är underbart. Det kommer bli en rolig helg men också hektisk. Ikväll ska det röjas loss här hemma för imorgon ska vi fira min älsklingsunge som fyller år. Dock inte förrän på tisdag, men ska jag lyckas med logistiken inför Turkiet på torsdag att jobba, packa, fixa med Elliot som ska vara hemma, kalas igen på tisdag så är det tvunget att fira honom imorgon. För hans del går det utmärkt.

Som en fredag sig bör så var det temadag på jobbet (kom ihåg det). För övrigt har det varit rätt lugnt. Lite halvt frustrerade att vi har det så lugnt nu för vi är fullt medvetna om att et är lugnet före stormen, men vi vet bara inte när den där stormen kommer.


Jag har också hunnit med att klippa mig och när jag kom hem slängde jag i färg så nu  håret klart för semester.

Denna utsikt har jag utanför mitt fönster på jobbet nu, tänkte dokumentera vår nya gallerias framfart här på bloggen framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar