Summa sidvisningar

tisdag 11 september 2012

Världens bästa ELLIOT 14 år

Idag är ingen vanlig dag, det är Elliots 14-årsdag. Det är inte klokt vad tiden rullar iväg. 14 år sedan hela livet förändrades till det bättre.
 Coolingen 1 år
 
 Elliots 2-årskalas
 
 2 år och mamma trodde hon fött en ny Zlatan........
 
 
.....och att landslaget låg framför oss
 
Haha, så fel man kan ha. Det blev ingen ny Zlatan utan en underbart trevlig och mysig "fjortis"
 
För min del har annars dagen varit väldigt bra. Vi ägnade några timmar ute på Högskolan med korvgrillning, kul att träffa nya studenter.
 
Ikväll har vi haft ett mysigt party för födelsedagsbarnet. Torunn, Henrik och Maria var gästerna. När "Halv åtta hos mig" startade satt vi klistrade.
 
Vad vi skrattade när det visade sig att vår kompis Berit satt en ny trend i programmet, kaloribomben. Det lär hon få leva med. Men hon gjorde det sååå bra bra och bjöd på såå god mat.
Mammorna drack vin och annat gott medan killarna tog och invigde det nya schacket, en mycket trevlig kväll.

Just nu är min favorit lokförare på väg hem från Turkiet, jag tycker han varit iväg förlänge. Men om två dagar är det han och jag som ger oss iväg och jag längtar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar